Nad feministkama nevyhraješ!!

17. května 2017 v 23:21 | Krásný Člověk |  Nedopsané nedodělané črty zveřejněné kvůli končícímu blogu
Článek ze seriálu

Poslední dobou si často kladu otázku, co mám dělat, abyste nebyli označeni za sexistu. Občas v situaci zvažuju dvě možnosti a přemýšlím, která je míň sexistická. Zásadně si ale uvědomím, že vlastně obě varianty jsou v jádru sexistické. Nelze nikdy vyhrát. Nelze nikdy!!

---
Pomáháš více ženám? Děláš z nich nesvéprávné blbky a degraduješ tak ženy.
Pomáháš více mužům? Přehlížíš a utlačuješ ženy tím, že preferuješ mužský kolektiv.

Vyzdvihuješ ženskou sexualitu? Jsi nadržený prase a jednáš s nimi jako s kusem masa, objektivizuješ je a jsi sexista.
Vyzdvihuješ ženskou charakter? Jsi intelektuální prase a jednáš s ženama jako s kusem mozku a jsi sexista. (pozn. Tuhle možnost v realitě nenajdete, protože do téhle fáze feminismus ještě nedošel. Ale dojte tam, jestli se muži naučí vyzdvihovat charakter a ne sexualitu, jak se feministky permanentně snaží. Pak si feministky budou analogicky stěžovat, že každý je hodnotí pro jejich charakter, ale ne pro jejich tělo.)

Podáš ženě ruku? Dokazuješ své dominantní postavení a ponižuješ ji.
Nepodáš ženě ruku? Přehlížíš její bytí a ponižuješ ji.

Je žena nahoře - cowgirl? Necháváš na ní všechnu práci a utlačuješ ji.
Je muž nahoře - misionář? Jsi v dominantní pozici a ženu utlačuješ.

Kritizuješ makeup? Bereš ženám jejich sebevyjádření a ženství, utlačuješ je.
Máš rád makeup? Hypersexualizuješ ženy a dáváš nerealistické standarty, utlačuješ je tím.

Dáš ženy do akčního filmu? Podporuješ násilí na ženách a jsi sexista.
Nedáš ženy do akčního filmu? Diskriminuješ ženy a jsi sexista.

Dáš nahou ženu do umění? Objektivizuješ ženy a vytváříš patriarchálně centrované umění.
Dáš nahého muže do umění? Diskriminuješ ženy a vytváříš patriarchálně centrované umění.

Vyobrazuješ ženy necudně oblečené? Sexualizuješ je a bereš si ženskou sexualitu do své moci. Utlačuješ je.
Vyobrazuješ ženy cudně oblečené? Potlačuješ jejich sexualitu a bereš si ženskou sexualitu do své moci. Utlačuješ je.

"Ženy a děti" první na potápějící se lodi? Dáváš tím dáváno najevo, jak žena není lidská bytost a jen nástroj k výrobě dětí, který je třeba chránit. Seš sexista.
"Muži a chlapci" první na potápějící se lodi? Ženy pro tebe nemají hodnotu, protože je necháš chcípnout. Seš sexista.

Přechyluješ, tj. říkáš vědec a vědkyně, zloděj a zlodějka? Diskriminuješ ženy tím, že vytváříš nové kategorie a jiné pochybné identity.
Nepřechyluješ, tj. říkáš jen vědec a zloděj pro obě pohlaví? Diskriminuješ ženy tím, že jim upíráš jejich vlastní kategorii a tedy identitu.

A záverěm:
Nečekáš od žen nic? Podceňuješ je a jsi sexista.
Čekáš od žen něco? Kladeš na ně přehnanené nároky a jsi sexista.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Svatá celebrita Svatá celebrita | E-mail | Web | 17. května 2017 v 23:45 | Reagovat

..Aktuální články
Ano, někdo musí poslouchat a mlčet    Teď
Proč je nemožné učinit zázraky?    Před 39 minutami
Věda konečně věřícím odhalila kdo je Ježíš Kristus    Dnes v 22:00
Konzumní ideologie založená na utahování šroubů    Dnes v 21:32
Zázračný geniální projekt    Dnes v 21:00
GVKB a kdo je to ten váš ubohý Bůh?    Dnes v 20:00
Moc a bohatsví je pro elitní parazity drogou    Dnes v 19:00
Nejsem blázen i když mám papíry na hlavu    Dnes v 18:00
Optimální naprogramování budoucnosti    Dnes v 17:24
Zastřelte prezidenta    Dnes v 17:00
Ano, jsou věci, které nelze změnit    Dnes v 16:00
Čistě bílý mozek získáte jenom v Bohnicích    Dnes v 15:00
Optimismus už došel, skepse je zde dostatek    Dnes v 14:00
Umělá inteligence eliminuje chození do školy    Dnes v 13:00
Drahý Samsung Galaxy S8+ nebo levný DOOGEE Y6 Max    Dnes v 12:17
Svět ve kterém žijeme to je divadlo    Dnes v 12:00
Dětství mládí dospělost stáří    Dnes v 11:30
Nejsi zde vítán odejdi odsud parazite    Dnes v 11:00
Nekrmte internetové trolly    Dnes v 10:38
Žil jako hrdina který se nebojí práce    Dnes v 10:00

2 Chloë Noir Chloë Noir | E-mail | Web | 17. května 2017 v 23:47 | Reagovat

No, ani nie že nad feministkami, ale skôr je toto zmýšľanie feminazi. :D Predsalen, normálne feministky, ktoré sa snažia bojovať za dobré veci stále existujú. Bohužiaľ hlasnejšie a otravnejšie sú práve feminazi, ktorým vadí vážne snáď všetko...takže je článok dosť výstižný. :D

3 stuprum stuprum | Web | 18. května 2017 v 0:39 | Reagovat

Kolik feministek jsi v životě potkal? :)

4 Jan Jan | Web | 18. května 2017 v 7:42 | Reagovat

Tohle není tak o feministkách, jako spíš o tom, jak nám to bývá podsouváno. Ale jinak to sedí....

5 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 18. května 2017 v 12:17 | Reagovat

[1]: Nechápu

[2]: To je záležitost definic, ale to je vždycky debata úplně o hovně. Feminismus není potřeba a my ho tu stejně máme. To by pak každá západní feministka bojující  na území Západu o území Západu byla feminacistka.

[3]: Už několik jo. Ale četl jsem rozhovory a čtu vyjádření průměrných ženských na netu. To jsou hlody! Viz. můj článek.

[4]: Máš pravdu, adresovat můj článek hnutí je trošku lepší, ale i tak je to spíše slovíčkaření.

6 stuprum stuprum | Web | 18. května 2017 v 13:10 | Reagovat

Stejně obsahově nejzáživnější čtení o feminismu podává Simone de Beauvoir v Druhém pohlaví. To, co tu máme dnes, je pouhý surogát onoho hnutí kdysi, a proto je zbytečné a vlastně matoucí. Samozřejmě se můžeme smát tomu, že dneska se za projev dominance nebo utlačování považuje podávání ruky nebo přechylování jmen, ale  co naplat, dobu nezměníš, i kdybys byl Napoleon. :)

7 yara yara | Web | 18. května 2017 v 17:23 | Reagovat

Myslím, že to moc hrotíš. Moc militantních feministek v Česku nemáme (což je dobře). Na druhou stranu, bejt hezká holka není zas tak skvělý, jak si myslíš, a určitě ne v Praze.
Úspěšní muži mají pocit, že tě musí vzdělat v mnohe oborech. V naprosté většině případů jsi nejdřív posuzován z hlediska estetiky, až potom přichází na řadu tvé schopnosti. Slyšíš více či méně paternalistické, žoviální a někdy i vyloženě sexistické poznámky, kamkoliv přijdeš. Pokud se dostatečně neusmíváš, říkají ti: "Usmějte se!" Pokud se usmíváš, mají pocit, že po ich vyjíždíš, snaží se s tebou flirtovat a nechají se odbýt, až když se vůči nim vymezíš dost ostře. Pak jsi ale frigidní netýkavka a už se to s tebou veze...
Muži a ženy na stejných pozicích mají stále největší rozdíl v platech i v rámci Evropy.
Takže ano, feminismus potřebujeme. Ale moderní feminismus není trhání aktů nebo nenávist k mužům, ale narovnání podmínek.
Já chlapy miluju, obecně řečeno, ale Česko je dost zaostalé. Určitě mě neurazí, když mi někdo otevře dveře nebo podsune židli.
Ale na pracovišti bych byla mnohem raději, kdyby se ke mně chovali stejně, jako by se chovali k muži - vyžadovat v prvé řadě precizní práci, ne podpatky a úsměvy. A být ušetřena šovinistických poznámek.

Sorry, že jsem se tak rozohnila, ale musela jsem k tomu něco říct :D

8 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 18. května 2017 v 18:13 | Reagovat

[6]: Som na tu knihu kouknul a myslím, že se mi asi nebude líbit. Závěry mi budou připadat asi moc radikální a urvané ze řetězu.

[7]: Takže konkrétně v čem ten feminismus potřebujeme? Aby ti nikdo neříkal, aby ses usmívala? Jako jakž takž chápu, že se nemáme lidí ptát, kdy plánujou děti, protože se taky můžou rozbrečet, protože jim připomeneme, že jsou neplodní. Ale aby někoho urážel dobře myšlený návrh, aby se usmál? Kvůli tomu zakládáš hnutí? Lidé mají rádi, když se ženy usmívají. To prostě nejde změnit, jen zpřeházením obecných hodnot. Jestli chceš měnit lidské hodnoty, tak to je mi dost proti srsti.

Šovinistické poznámky jsou možná smutné, ale nejde se jich zbavit, protože chlapi budou chlapi. Chlapi musí být chlapi, protože až chlapi nebudou, budou světu k hovnu a svět pak půjde do prdele. Už i tak máme málo testosteronu a málo spermií v jednom ejakulátu. Jediný způsob, jak se zbavit těchto poznámek, je ubrat chlapům na mužnosti. Ale to je civilizační sebevražda. Já tomu říkám "přetékání mužnosti". Bohužel nám džbánek s vínem přetéká a pocákáme se, ale znamená to na druhou stranu, že máme džbán plný vína. Když máš hodně prádla, znamená to, že toho máš hodně co na sebe.

Chlapi se k tobě chovají jinak, protože se především ty k chlapům chováš jinak, než jak se k nim chovají jiní chlapi. Podpatky tě nutí nosit nejspíše kvůli zákazníkům. A ti jsou podvědomí sexisté i kdyby ses proti tomu rozkrájela - prostě víc jim přijde atraktivní vysoká blondýna v minisukni a spíš u ní nechají víc prachů než u ošklivé nenamalované staré báby.

Nebo snad feminismus potřebujeme kvůli wage gapu? Wage gap je mýtus, iracionální krok, "cui bono?", čili úplnej výmysl, blbost. A někdo dokonce říká, že čerstvé držitelky diplomů maj větší nástupní platy než čerství držitelé.

9 yara yara | Web | 21. května 2017 v 11:24 | Reagovat

Hele, vím, že jsem teď trochu na hraně, ale "usmívej se" beru spíš jako snahu mi něco nařídit, aby se ONI cítili dobře, jako snahu o kontrolu. Zákazníky nemáme, moje práce spočívá v sezení v kanclu u počítače. Kdyby to mysleli dobře, zeptali by se: "Stalo se něco, nechcete si o něčem promluvit?" ale tohle není ten případ, oni prostě jen chtějí, abych se na ně smála. Můj obličej prostě takhle přirozeně vypadá trochu ztrápeně, i když mi nic není, a neuvěřitelně mě sere představa, že mě někdo nutí se tvářit jinak, než je mi přirozené.

Ale to s tím usmíváním je vedlejší, myslím že musím reagovat na ten zbytek. To tvoje "chlapi budou chlapi" je přesně to, co je špatně. Ty vlastně říkáš, že chlapi nemají co jiného světu nabídnout, než šovinistický poznámky? Protože to je přesně to, co říkáš v druhém odstavci. Fakt máš pocit, že jste neplodní a máte málo spermií, protože se svět mění a už není oukej plácnout v hospodě servírku přes prdel, když se otočí?
Díky bohu, že tenhle způsob "chlapství" vymírá a nic s tím neuděláš ani ty, ani ten psychopat Jakl (viděls na DVTV ten nářek? Ztotožňuješ se s jeho názory? Čtu tvůj blog už nějakou dobu a nikdy jsi mi nepřišel slabomyslný).

Možná budu trochu přehánět, ale v rámci schématického znázornění je třeba to trochu zjednodušit. Tvoje "přetékání mužnosti," jak jsi to nazval, není nic jiného než to, co docent Plzák nazývá "muži musí mít právo být občas chlapci." A já říkám - ne, nemají. Prostě nedělejte ze sebe nadržená zvířátka, které neudrží sexistické poznámky alespoň do chvíle, než žena odejde z místnosti.
Mužství, které ty obhajuješ, je neotesané, upocené, chlapecké, ukřivděné. Ukřivděné, stejně jako je ukřivděný Jakl, že "pracujícího bílého muže nikdo neprotěžuje." A promiň, ale tohle mužství mi především přijde sexuálně frustrované.

Já nechci, aby ze světa vymizelo mužství. Nemyslím si, že ženská emancipace by se měla přehánět. Jsem stoupenkyní tradičního, ale kultivovaného patriarchátu a mužství vidím především ve vyrovnanosti, moudrosti, stálosti, síle, pracovitosti, technických a organizačních schopnostech - stlouct nábytek z Ikeje, nasekat dřevo, opravit kolo, co já vím. Takového muže si budu vážit, připadá mi milionkrát sexuálně atraktivnější než ten tvůj prototyp mužného primitva, který se sám směje svým rádoby vtipným poznámkám proneseným k mladé sekretářce. Problém dnešních mužů je ten, že málokdo z nich má šanci dospět, protože maminky nechají žít svoje chlapečky u sebe do třiceti, není vojna. Když nechtějí, nemusí dělat nic těžkého. Řeknu ti, že existují mraky žen, které by chtěly silného muže, ale takových je nedostatek.
Tvoje představa mužství je primitivní, skoro neandrtálská.

To vše samozřejmě říkám s úctou k tobě, protože mě pořád bude bavit číst tvé články. Ale  nemohla jsem to neříct.

10 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. května 2017 v 14:08 | Reagovat

[9]: Seš na hraně, bereš si to nechutně osobně to usmívání. Připomíná mi to moji mámu. Od doby, co umím mluvit, se jí ptám: "Kdy bude oběd?" Ona odpovídá například: "Vždyť jsi teď jedl, tak nemůžu dělat oběd!?" A já se jen ptám, KDY bude oběd. Nebuzeruju ji k tomu, aby ho začala dělat teď hned a ani ji nemlátím o hlavu, že mám hlad.

Stejně tak ty si myslíš, respektive CÍTÍŠ a je jen tvůj problém, že to tak cítíš, dobře myšlenou pobídku k úsměvu jako nařízení. Kdyby ti nařídili třeba: "Ty vole usmívej se, kdo se má na tvou zamračenou držku dívat" nebo "Vykuř mi ho", tak bych to pochopil. Ale silně pochybuju, že tvůj úsměv chtějí JEN pro vlastní potřebu. Nemyslím, že chlapi chtějí, aby se všechno okolo nich tvářilo bezstarostně. Spíše by byli rádi, aby to bezstarostné skutečně bylo, samci mají rádi své samičky bezstarostné. Takže ti prostě nařídí, abys měla dobrou náladu. Je to jen o komunikaci a výkladu.

A i kdyby to tak nechtěli a skutečně by tím mysleli, aby ses přestala tvářit jako kakabus, protože se na to nedá dívat, tak je stále absurdní a snad i nebezpečné kvůli tomu zakládat hnutí za "sociální rovnost".

---
Jádro chlapství je testosterón, kterej občas přeteče a projeví se sexistickejma poznámkama.

" Tvoje "přetékání mužnosti," jak jsi to nazval, není nic jiného než to, co docent Plzák nazývá "muži musí mít právo být občas chlapci." A já říkám - ne, nemají. "

- Přesně tenhle tvůj pohled na muže je špatně a je nebezpečenej. Tvůj feminismus je útok na ryzí mužství a sama to přiznáváš. Tohohle pohledu se bojím, jste nebezpečné. Berete nám porno, chlast (prohibice!), videohry (Sarkeesian!) a striptýzový bary jenom proto, že se vám to nelíbí a máte pocit, že je to něco ošklivého.

Muži jsou takoví a smířit ses tím musíš. To, co ty říkáš, je analogické chlapskému: "Ženský pindy o tom, co dělala dneska, mne nezajímají. A když menstruuje, chová se jak přecitlivělá kráva. Z kýčovitý sračky jako "Láska nebeská" jsem  se skoro zeblil. Nemáte právo koukat na tyhle píčoviny, NEMÁTE PRÁVO CHOVAT SE JAKO ROZMAZLENÝ PŘECITLIVĚLÝ HOLČIČKY. Pokud my se nemůžem chovat jako nadržený prasata, tak ty se laskavě nechovej jako přecitlivělá píča." Vidíš? Nefunguje to takhle.

Ten způsob mužství vymírá, protože muži nejsou muži a lidi jako ty nechtějí, aby byli muži mužmi. Naši muži jsou buzny. Matěj Stropnický. Prezident Macron. Díky bohu za Trumpa! Muži bez mužství ti ani nepostaví nábytek z Ikey nebo nenasekaj dřevo. Nasekat dřevo chce testosteron, ale ten nebude, pokud aktivně bojuješ proti věcem, ve kterých se ten testosteron může projevovat.

Sexuálně frustrované? Si piš. Náš sexuální drive je mnohonásobě vyšší než ženský. A nic s tím neuděláš a dělat nesmíš.

Děkuju, žes mi dokázala, že feminismus je útok na mužství. Děkuju, žes mi zase dokázala, že mužskej a ženskej svět je kompletně jinej. Pochop, laskavě, že muži jsou v jádru nadržená zvířátka, jsou jiní než ženy. Někdo to potlačí, někdo ne. Je potřeba to respektovat a je i v tvém zájmu to neměnit. Ale je nechutné zlo měnit to k obrazu svému a tvářit se morálně na výši, jako se tváříš ty. Muži mají tu smůlu, že sex je větší tabu než láska a věrnost, o jakou stojí ženy, takže ve výsledku ti všichni baští tvůj status "na výši".

11 yara yara | Web | 21. května 2017 v 15:25 | Reagovat

Zaprvé, s těmi úsměvy to je někdy přesně tak, "kdo se na to má dívat" a rozhodně jsem na tom nechtěla postavit svoji argumentaci, je to jen detail. O to se dokážu postarat sama.
Ale myslím, že jako osobní útok to bereš především ty. Zaprvý, nikdy jsem nikomu nebrala, a ani nebudu brát, porno, chlast, videohry a striptýzový bary. Nemám problém ani s jednou z těch věcí. Sama někdy sleduju porno, chlastám jak duha, hraju PC hry. Na striptýu jsem ještě nebyla, ale problém s tím nemám.

Podívej, snažím se být konkrétní a věcná. "Muži jsou takoví a smířit se s tím musíš" není ok. Všichni takoví nejsou a já vidím, že problém mají především takoví, co mají názory jako ty. Macron nevím jakej je, ale jestli je míň muž než Trump, protože neříká věci typu "musíte chytit ženskou za píču," tak znova - není to projev mužství, je to projev pubertální sexuální frustrace a snahy o nadřazenost.

Že muži mají větší apetit než ženy je další mýtus. Pokud je projevem testosteronu to, že mě chlap během dopoledne v posteli absolutně zničí, že nejsem po zbytek dne schopná nic dělat (ale ani on), je to naprosto v pořádku.
Neměla jsem málo chlapů, takže mám určitou referenční skupinu. A říkám ti, že tihle chlapáčtí chlapi, kteří dělají ramena na ženské a překypují testosteronem, jak říkáš, jsou mnohem méně nadaní v posteli než ti, kteří vypadají nenápadně. Stropnický a Macron nejsou mé mužné ideály, ale pořád to jsou podle mě víc muži než Trump. Trump je mentálně - a ve vztahu k ženám - chlapečkem.

Já právě chci, aby muži byli muži. Nechci, aby to byli chlapci. Takže mi nevkládej do úst, co jsem neřekla. Nejen muži, i ženy jsou v jádru nadržená zvířátka. Chceme sex úplně stejně jako vy. Ale moc žen nekomentuje nahlas na ulici náhodného kolemjdoucího "čičí, kocourku," jako se úplně běžně stává holkám.
Člověk, který na mě dělá "čičí, krásko" je prostě primitiv.
Já se snažím nebejt v době PMS, i jindy, hysterická kráva. Snažíš se ty nebejt sexistické prase? Podle toho, co píšeš, si spíš zakládáš na tom, že ne.

12 krasny-clovek krasny-clovek | Web | 21. května 2017 v 16:50 | Reagovat

Ať je to jak chce, stejně nevěřím, že nabádání k úsměvu je útokem na ženství.

Muži maj větší sexuální apetít, to je prostě pravda. Kdes proboha vzala, že ho nemaj větší, respektive že ho ženy a muži maj stejný? Podle pocitu? Muži myslí na sex častěji, chtějí ho častěji, jsou schopný ho dělat častěji a kdekoliv a spektrum možných patnerů je nohonásobně delší než u žen. Jeden projev tohoto apetitu je třeba to, že na ženský pokřikujou. A o umění udělat ženskou v posteli nemluvím, jde mi to touhu po sexu.

Definuješ si muže jinak než já, respektive tak, jak já definuju muže, ty definuješ chlapce. Vtip je v tom, že tvůj ideální ohleduplný muž je jen chlapec, který se musel přizpůsobit ženám. Trump vyrůst nemusí, ženy ho stejně žerou, ale nic špatného na tom není. Je dokonce zavádějící říkat mu "chlapec". Nelze říci, že muž je lepší než chlapec, kdepak. Je to ryzí muž neovlivněný ženskými hodnotami.

Co se týče mé osoby, tak se snažím také nebýt sexistické prase. Občas to vyjde. Každopádně právo být mužem budu stále hájit, ať se ti ryzí mužství, tebou míněné chlapectví, libí nebo ne. Na osobní úrovni to samozřejmě budu potlačovat, rozbiju mu čumák až to poví mojí slečně, ale nebudu to vytrhávat s kořenem a zakládat na to hnutí.

13 stuprum stuprum | Web | 25. května 2017 v 5:47 | Reagovat

Nějak jsem prošvihl váš mimořádný nedělní duel, čili debatu o androgenech bytostí s testikulární hyperfunkcí :D A teď toho lituji, protože ze strany Yary padla řada zajímavých postřehů a číst je v réalném čase (a zpracovávat je ještě horké) by mi udělalo větší radost.

Upřímně řečeno, na Trumpovi též nevidím mnoho mužného ani mužského, jestli se v tom dělají rozdíly, ani náznak nejaké elegance, finesy a vtipné mysli (wit, esprit, jak tomu říká národ, co pojídá žáby), nebo aspoň brutality, touhy po mezinárodní konkvistě a modus vivendi Jacka Rozparovače ve vztahu k údajnému slabšímu pohlaví.  Jistě mu nemůžeme upřít, že ve velkém zabírá statky a stává se jakýmsi ultrahospodářem a místodržícím checkpointů, kde se soustřeďuje moc, zároveň však s politováním nelze nebrat na vědomí, že tyto državy jsou vesměs pod dělometnou palbou každého vladaře, který je momentálně u koryta, ať už je to Rusko nebo Čína (nebo kde teď mají nejvíc prostředků) a třeba Putin mi taky zrovna moc nepřipadá jako vzor muže, který by měl náhodný český mladý školák následovat.
Když jsme u těch panovníků, nic tak extra za posledních sto dvě let podle mého názoru nezahlazovalo stopy po naší planetce ve vesmíru tak přesvědčivě jako někteří ze starších huncuků. (Víte, jak je to s terorismem, jde divná zvěst, že žijeme v době, kdy jsou ti zlí z východu vesměs všichni poháněni ďáblem a z dítek tam automaticky rostou teroristi, že zbytek Evropy musí dávat pozor, kam šlape, pravda je ale taková, že v osmdesátých a sedmdesátých letech se daleko urputněji “terorizovalo”, co se dotýká obětí na životech.)
Zato takový princ Kyjevu Něvský nebo i relativně zapomenutý Friedrich Barbarossa mi vnukají tu “představu” daleko živěji.

Zdá se mi, že ty termíny, jakkoliv jsou samé třeba vágní, je třeba uvést na pravou míru. Pakliže mužnost a mužství, přerostlý chlapec nebo neotesané prase lexikálně splývají nebo i jsou tak dokonale spletené, že znamenají v podstatě totéž, jako se asi dneska děje, pak je možná vhodné přinejmenším si určit, co má náš muž vlastně splňovat, jaké k tomu má předpoklady a jak se mu daří je naplňovat, abychom dostali obrázek muže, na kterém se aspoň trochu shodneme, že by bylo pěkné, aby se jich rodilo víc než hrušek kongresovek v prosinci, shodnou se snad jak chlapci, tak dívky, tak ženy či muži, prostě všichni příznivci krásného-člověka. :)

Pro krásného člověka je muž prostě MUŽ s velkým m, u i ž, který nemá právo být slabý. Je neústupný děvkař, vytrvalý zneužívač drog, má extrémně mnoho testosteronu, tedy hlubší než hluboký hlas, nikdy netelefonuje, protože útoky mobilních telefonů na ušní bubínky způsobují úbytek  spermií, vyhledává ženy za účelem rozmnožování, laškování nebo z nedostatku šukatelných samiček v okruhu padesáti mil - navíc manželský život nebo celibát pro něj představují nepředstavitelné ohrožení svobody. Ale to bych KČ křivdil, protože pak existuje ještě další stránka Muže, kterou jsem zde nezohlednil, a tou je muž, který užívá svou moc k expanzi, udržuje se natolik fit a zdráv, aby mohl těm pod sebou rozkazovat a je dost chytrý na to, aby mohl svou politikou zotročovat lidi po celém svět, a zároveň stát vysoko nad armádou svých otroků. Nebo nemusí být ani příliš chytrý, stačí, když bude z dopuštění náhody miliardář. Tím mužem je Trump a předpokládám, že i když ho jistě některé ženy kalkulující milují, většině minimálně v nejproduktivnějším věku je lhostejný či odporný.

A zde se opět musí určit. Jde tu o co, když soudíme muže? Chceme s ním udělat děcko a utéct od něj daleko pryč, zajistit, aby mělo kvalitní geny a žilo jakžtakž spokojený život rozsévajíc své sémě nebo poskytujíc svou vagínu znovu podobným způsobem? Nebo je to chlap, do kterého jsme se zamilovaly a chceme s ním strávit své dny, dokud nezazvoní znovec a pohádky žití bude konec? Jeden musí být rajcovní, druhý ani ne, jeden nemusí nic moc umět, stačí být šikovný podvodník, druhý musí umět všecko, co má chlap v životě umět. A tak dál a tak dál.

Pro Yaru je muž, asi jako pro většinu zkušených samic, zbaven veškerého pozlátka a iluzí, které by snad na tom nebohém titulu mohlo ulpět. Alespoň v rámci ženského zraku, který je opravdu mnohem bystřejší než sebevnímavější zrak muže, alespoň ve smyslu sexuální kognice, ženy vidí mužům tak říkajíc až do žaludku, pokud jsou cvičené a okamžitě mají jasno, na kolik jsou vhodní kandidáti pro a) založení rodiny b) zabezpečení rodiny c) udržení rodiny d) milenecký vztah f) ožralecký sex po vystoupení kapely Horkýže Slíže, g) romantické umrznutí na dlažbě chodníku, které je sice romantické, ale do konce ho takřka žádná žena nesnese a muž už vůbec ne.

Jen říkám, kdybych soudil podle sebe a chtěl mít takové typy, jako jsem já, kolem sebe, dlouho by svět nebyl půvabný a brzy se by asi dost škaredě v tratolišti krve nacházel, ať už pro vraždy z vášní nebo z pouhé dlouhé, příliš dlouhé zastávky v barech. Byl by rozhádaný, neuklizený, špinavý a páchnoucí, něco by asi fungovalo, ale jen natolik, aby se neřeklo. Rozhodně ne jako hodinky. Určitě by se nějakou chvíli halasně smál, ale pak by jen mlčel a čuměl na tu spoušť. Nevím, jestli by někdo ze soudných chtěl svět složený z takových typů, ale vím bezpečně, že sociopatům a živlům na periferii by se kurevsky líbil. :)

14 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 2. června 2017 v 10:31 | Reagovat

Vím, že to máte obzvlášť těžké. Ale normální ženský si zase musí dávat bacha, jestli si od mužů nenechávají náhodou "moc pomáhat" a jsou tím pádem "nesoběstačné" a nedej bože, kdyby uznaly, že nějaký muž je v něčem lepší než ony. To by zase byla "zrada" vlastního pohlaví.
Výstižně to máš napsaný, souhlasím.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama